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portada Worth It (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
350
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 2.0 cm
Peso
0.44 kg.
ISBN13
9781958531587

Worth It (en Inglés)

Amy Nielsen (Autor) · Wild Ink Publishing LLC · Tapa Blanda

Worth It (en Inglés) - Nielsen, Amy

Libro Físico

S/ 105,39

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Worth It (en Inglés)"

Seventeen-year-old Angela Carter intended to pick out prom dresses with her best friend and fill out college applications during her senior year. But after her father abandons the family and her addict mother kicks her out, the now-pregnant teen's new normal is keeping her pressure cooker older boyfriend, Dale, from erupting.When an intoxicated Dale loses control of her car one night, Angela fears she'll never hold her unborn child. But something worse happens; they all survive. Desperate for what little stability he provides, and for fear of his retaliation, Angela lies to the police when questioned about the accident. Her lie not only protects him from a DUI but also conceals a darker secret-what happens behind the closed doors of their single-wide trailer.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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