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portada Whatever Happened to the Rich Young Man? (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
100
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 0.6 cm
Peso
0.26 kg.
ISBN13
9781532693441

Whatever Happened to the Rich Young Man? (en Inglés)

Keith Foster (Autor) · Wipf & Stock Publishers · Tapa Dura

Whatever Happened to the Rich Young Man? (en Inglés) - Foster, Keith

Libro Físico

S/ 168,34

S/ 280,56

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Whatever Happened to the Rich Young Man? (en Inglés)"

Churches in the West are renowned for responding to the measured needs of the vulnerable within their communities. Yet what about those who present as self-sufficient? With no apparent or obvious needs? Whatever Happened to the Rich Young Man? The Church and the New Marginalized challenges the church to broaden its reach beyond welfare and to seek to engage with (what Foster calls) the New Marginalized (non-welfare demographic), those whose spiritual needs are just as great. Including two case studies within evangelical third place cafes, that are seeking to do just that, this book will awaken the church to embark on a broader vision.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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