¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada What They Don’T Learn in School: Literacy in the Lives of Urban Youth (New Literacies and Digital Epistemologies) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2005
Idioma
Inglés
N° páginas
284
Encuadernación
Tapa Blanda
Peso
0.90
ISBN
0820450367
ISBN13
9780820450360
N° edición
3

What They Don’T Learn in School: Literacy in the Lives of Urban Youth (New Literacies and Digital Epistemologies) (en Inglés)

Jabari (Edt) Mahiri (Autor) · Peter Lang Publishing Inc · Tapa Blanda

What They Don’T Learn in School: Literacy in the Lives of Urban Youth (New Literacies and Digital Epistemologies) (en Inglés) - jabari (edt) mahiri

Libro Físico

S/ 153,97

S/ 307,95

Ahorras: S/ 153,97

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Lunes 29 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "What They Don’T Learn in School: Literacy in the Lives of Urban Youth (New Literacies and Digital Epistemologies) (en Inglés)"

Contributors to this book have illuminated the practices of literacy and learning in the lives of urban youth. Their descriptions and assessments of these practices are anchored in perspectives of «New Literacy Studies». The ten studies explore a number of urban scenes in order to engage, understand, and present multiple youth identities, attitudes, activities, representations, and stories connected to a range of situated, adaptive, and voluntary uses of literacy. The authors use a variety of conceptual and methodological approaches to explicate the various skills, the distinct methods of production or composition, the subjective and collective meanings, the mutable and variegated texts, and the dynamic contexts that urban youth utilize for expression, affirmation, and pleasure. There is a response to each chapter by a major scholar in its area of focus. Together, these studies and responses contribute to a more comprehensive understanding of the pedagogies, politics, and possibilities of literacy and learning in and out of school.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes