Compartir
Walking In Your Customers' Shoes: The step by step guide for SMEs - why and how to map your customer journeys to deliver rapid, profitable, sustainabl (en Inglés)
Nigel Greenwood
(Autor)
·
Createspace Independent Publishing Platform
· Tapa Blanda
Walking In Your Customers' Shoes: The step by step guide for SMEs - why and how to map your customer journeys to deliver rapid, profitable, sustainabl (en Inglés) - Greenwood, Nigel
S/ 128,13
S/ 213,55
Ahorras: S/ 85,42
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 19 de Julio y el
Martes 30 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Walking In Your Customers' Shoes: The step by step guide for SMEs - why and how to map your customer journeys to deliver rapid, profitable, sustainabl (en Inglés)"
A practical, step by step guide to business growth for SMEs through mapping customer journeys. It includes advice on how to make and communicate changes to ensure rapid, sustainable, profitable, business growth. The author has spent 25 years helping businesses large and small improve their customer experience. His advice helped an SME double in size in a year, and a large corporate improve customer retention by 50%.