Solo por 3 días: ¡Envío GRATIS a todo el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Using Tension as a Resource: New Visions in Teaching the English Language Arts Methods Class (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
210
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.2 cm
Peso
0.31 kg.
ISBN13
9781475845488

Using Tension as a Resource: New Visions in Teaching the English Language Arts Methods Class (en Inglés)

Hallman, Heidi L. ; Pastore-Capuana, Kristen ; Pasternak, Donna L. (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Blanda

Using Tension as a Resource: New Visions in Teaching the English Language Arts Methods Class (en Inglés) - Hallman, Heidi L. ; Pastore-Capuana, Kristen ; Pasternak, Donna L.

Libro Nuevo

S/ 294,32

S/ 490,54

Ahorras: S/ 196,22

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Miércoles 24 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Using Tension as a Resource: New Visions in Teaching the English Language Arts Methods Class (en Inglés)"

This book focuses on the tensions that emerge in teaching the English language arts methods course within teacher education programs. The book features chapters that grapple with the historical legacies of influence on methods/pedagogy as well as contemporary challenges in teaching methods courses alongside field experiences. Multiple perspectives from those involved in teaching methods courses within English language arts teacher education programs are presented as a way to dialogue about current and future challenges. Dialogue is sustained throughout the book, as each chapter includes an adjacent response that prompts readers to ask further questions about the chapter's content. Content with the chapters in the book focus on describing a "tension" or "dilemma" that the author faced when teaching the middle/secondary ELA methods course or adjacent field experience. Discussion in the chapters' responses highlights the importance of the field's history and its present response to the tension featured. This book will be a useful resource to teacher educators who wish to investigate new approaches to dilemmas faced in teaching the methods class to pre-service teachers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes