Solo por 3 días: ¡Envío GRATIS a todo el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Understanding and Interpreting Data on the Learning of English Tenses and Verb Forms: A Research-Based Resource Book for the Teaching of English as a (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
412
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 2.3 cm
Peso
0.60 kg.
ISBN13
9781543762457

Understanding and Interpreting Data on the Learning of English Tenses and Verb Forms: A Research-Based Resource Book for the Teaching of English as a (en Inglés)

Jason Miin-Hwa Lim (Autor) · Partridge Publishing Singapore · Tapa Blanda

Understanding and Interpreting Data on the Learning of English Tenses and Verb Forms: A Research-Based Resource Book for the Teaching of English as a (en Inglés) - Miin-Hwa Lim, Jason

Libro Nuevo

S/ 156,42

S/ 260,70

Ahorras: S/ 104,28

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Miércoles 24 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Understanding and Interpreting Data on the Learning of English Tenses and Verb Forms: A Research-Based Resource Book for the Teaching of English as a (en Inglés)"

Guiding learners to acquire sufficient knowledge of grammar constitutes an interesting domain in the field of teaching English as a second language. This research-based resource book focuses on the learning of English tenses and verbal categories, which forms a huge and fascinating component of English grammar that merits attention in teachers' attempts to improve their students' English proficiency. Inspired by concepts relating to explicit learning, consciousness raising, contrastive analysis and error analysis, the author used a wealth of data derived from a set of elicitation procedures to reveal the linguistic interference encountered by second language learners. Arguing for the need to conceptualise grammatical rules positively, this inquiry focuses on studying learners' wide-ranging responses to a large number of items designed to explore linguistic interference in the learning of English verb forms in eight major categories. The findings, explanations and illustration-based recommendations provided in this volume will give trainee teachers, instructors and researchers deeper insights into how strategies can be aptly employed to enhance learners' performance in using English verb forms and related grammatical categories, which constitute a key dimension in the learning and teaching of English as a second language.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes