menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Transformation, Embodiment, and Wellbeing in Foreign Language Pedagogy: Enacting Deep Learning (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
240
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 2.5 cm
Peso
0.45 kg.
ISBN13
9781350254527

Transformation, Embodiment, and Wellbeing in Foreign Language Pedagogy: Enacting Deep Learning (en Inglés)

Shaules, Joseph ; Mcconachy, Troy (Autor) · Bloomsbury Academic · Tapa Blanda

Transformation, Embodiment, and Wellbeing in Foreign Language Pedagogy: Enacting Deep Learning (en Inglés) - Shaules, Joseph ; McConachy, Troy

Libro Nuevo

S/ 9.433,07

S/ 18.866,13

Ahorras: S/ 9.433,07

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 12 de Agosto y el Miércoles 21 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Transformation, Embodiment, and Wellbeing in Foreign Language Pedagogy: Enacting Deep Learning (en Inglés)"

This volume introduces pedagogical approaches and empirical studies that emphasize deeper, embodied engagement with language, the transformative potential of the language learning experience, and the importance of learner and teacher well-being. A deep learning orientation sees foreign language learning not as a psychologically neutral process of internalising linguistic rules but as an embodied process that is intimately tied to learners' experience of self, including emotion, body states, metaphoric understanding, aesthetic sensibilities, and moral intuitions. This volume challenges language teachers and teacher trainers to move beyond instrumentalist views of language learning, to recognise the deeply impactful nature of the language learning experience, and to consider how language pedagogy can contribute to the development of the learner as a whole person. Chapters in this volume consider the enactment of deep learning from diverse theoretical perspectives, including positive psychology, embodied cognition, cognitive linguistics, motivational theory, literary theory, and moral psychology. The volume provides language teachers, teacher trainers and applied linguists with concrete insights into the multidisciplinary foundations of conceptualizing, planning, and implementing deep learning in language classrooms.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes