¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Toward Culturally Sustaining Teaching: Early Childhood Educators Honor Children With Practices for Equity and Change (Ncte-Routledge Research Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
154
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780815363750
N° edición
1

Toward Culturally Sustaining Teaching: Early Childhood Educators Honor Children With Practices for Equity and Change (Ncte-Routledge Research Series) (en Inglés)

Kindel Turner Nash, Crystal Polite Glover, Bilal Polson (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Toward Culturally Sustaining Teaching: Early Childhood Educators Honor Children With Practices for Equity and Change (Ncte-Routledge Research Series) (en Inglés) - Kindel Turner Nash, Crystal Polite Glover, Bilal Polson

Libro Nuevo

S/ 463,75

S/ 927,50

Ahorras: S/ 463,75

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 25 de Julio y el Martes 06 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Toward Culturally Sustaining Teaching: Early Childhood Educators Honor Children With Practices for Equity and Change (Ncte-Routledge Research Series) (en Inglés)"

Demonstrating equitable practices and strategies that move toward culturally sustaining teaching such as translanguaging, explorations of children's literature, alternative modes of literacy assessment, photography and arts integration, student-driven poetry units, and more, this book shares the stories of four teacher-teacher dyads who worked together across university-school contexts to study, generate, and evaluate culturally relevant and sustaining literacy practices in early childhood classrooms across the country. Highlighting the voices and roles of children, families, community members, and teachers of Color, this book suggests new ways for all teachers to build and sustain relationships that are relevant and work toward being sustaining; and anticipates and offers solutions for challenges that arise in these contexts. Insightful and instructive, the narratives in this collection model how to create positive and mutually beneficial dynamics among teachers, children, and their families and communities.This book offers a timely resource for pre-service teachers, teachers, scholars, faculty, and graduate students in language and literacy education, early childhood education, and culturally relevant, responsive, and sustaining teaching.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes