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portada The territorial brand (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
52
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.3 cm
Peso
0.09 kg.
ISBN13
9786205900208
Categorías

The territorial brand (en Inglés)

Maha Bendahmane (Autor) · Our Knowledge Publishing · Tapa Blanda

The territorial brand (en Inglés) - Bendahmane, Maha

Libro Nuevo

S/ 187,69

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "The territorial brand (en Inglés)"

The territorial brand can be considered as a tool of territorial marketing aiming at the promotion and the influence of the territory. This book focuses on the interest of creating a territorial brand and its usefulness, on the brand of the French city Lyon "ONLYLYON" in order to draw its best practices and its successful experience, on the new brand of the Moroccan city Casablanca "Wecasablanca" considered as the first territorial brand in Morocco and Africa and the handicaps faced during its implementation, as well as on the brand of the Brittany region given that no Moroccan region has a territorial brand

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El libro está escrito en Inglés.
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