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portada The role of vitamin C in reducing the salt stress (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
68
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.4 cm
Peso
0.11 kg.
ISBN13
9783330334236

The role of vitamin C in reducing the salt stress (en Inglés)

Arshad Talip M. Sultan (Autor) · Tarik F. Shawket (Autor) · Khalid Ch K. Al-Salhie (Autor) · LAP Lambert Academic Publishing · Tapa Blanda

The role of vitamin C in reducing the salt stress (en Inglés) - Sultan, Arshad Talip M. ; Shawket, Tarik F. ; Al-Salhie, Khalid Ch K.

Libro Nuevo

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Reseña del libro "The role of vitamin C in reducing the salt stress (en Inglés)"

The current study aimed to find out the impact of adding sodium chloride and vitamin c in productive, physiological, histological and Behavioral traits of Japanese quail. The results indicated that most of productive, physiological, histological and Behavioral characteristics are affected negatively by increase of sodium chloride concentration. Also, as the result have shown, level of vitamin c plays a positive role to reduce the negative effect of sodium chloride.

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