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portada The roi of Pricing: Measuring the Impact and Making the Business Case (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
220
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780415833790
N° edición
1

The roi of Pricing: Measuring the Impact and Making the Business Case (en Inglés)

Liozu Stephan,Hinterhuber Andreas (Autor) · Routledge · Tapa Dura

The roi of Pricing: Measuring the Impact and Making the Business Case (en Inglés) - Liozu Stephan,Hinterhuber Andreas

Libro Físico

S/ 604,02

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  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "The roi of Pricing: Measuring the Impact and Making the Business Case (en Inglés)"

This book is the first to outline contemporary theories and best practices of documenting pricing ROI and making the case for pricing investments. It provides proven methods, practices and theories on how to calculate the impact of pricing activities on performance. This ground breaking book will enlighten students and specialists of marketing and sales, pricing managers and executives alike.

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