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portada The Political Economy of Human Rights Enforcement: Moral and Intellectual Leadership in the Context of Global Hegemony (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
280
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 1.5 cm
Peso
0.34 kg.
ISBN13
9781349362004

The Political Economy of Human Rights Enforcement: Moral and Intellectual Leadership in the Context of Global Hegemony (en Inglés)

I. Manokha (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Blanda

The Political Economy of Human Rights Enforcement: Moral and Intellectual Leadership in the Context of Global Hegemony (en Inglés) - Manokha, I.

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "The Political Economy of Human Rights Enforcement: Moral and Intellectual Leadership in the Context of Global Hegemony (en Inglés)"

This book examines humanitarian interventions in the post-Cold War era in the context of the development of global capitalism. It argues that it is often our duty to use force to uphold human rights, but that attempts to promote and protect these rights can unintentionally contribute to the perpetuation of poverty and poverty-related problems.

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