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portada The Negative Impact of Politics on Literacy: The Importance of Self-Esteem for Reading Achievement, Second Edition (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
148
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.6 x 15.0 x 1.5 cm
Peso
0.27 kg.
ISBN13
9781475801743
N° edición
0002

The Negative Impact of Politics on Literacy: The Importance of Self-Esteem for Reading Achievement, Second Edition (en Inglés)

Carolyn M. Lawrence (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Blanda

The Negative Impact of Politics on Literacy: The Importance of Self-Esteem for Reading Achievement, Second Edition (en Inglés) - Lawrence, Carolyn M.

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "The Negative Impact of Politics on Literacy: The Importance of Self-Esteem for Reading Achievement, Second Edition (en Inglés)"

Correct instructional level and self-esteem have never been fully addressed in public education. Principals and teachers who read the guidelines in this book and combine these simple requirements -- without additional monies -- can make American public education number one worldwide in literacy.

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