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portada The Middle East: Thinking About and Beyond Security and Stability (Global Politics and Security) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
226
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9783034338769
Categorías

The Middle East: Thinking About and Beyond Security and Stability (Global Politics and Security) (en Inglés)

Libro Nuevo

S/ 398,47

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "The Middle East: Thinking About and Beyond Security and Stability (Global Politics and Security) (en Inglés)"

In this edited book, several leading scholars address a number of security-related issues, all connected to one main research question: What (in)security means from the perspective of people living in the Middle East and North Africa? In doing so, the contributors shed light on the contours of a stable and legitimate order that responds to the needs of the peoples in the region, on what history tells us about the ongoing debates on security and stability in the region, and, last but not least, on "human security", which encompasses the dimension of human rights, political rights and social/economic security.

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