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portada The Japanese Army 1931-45 (1) : 1931-42 (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
48
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
1841763535
ISBN13
9781841763538

The Japanese Army 1931-45 (1) : 1931-42 (en Inglés)

Philip S. Jowett (Autor) · Osprey Publishing · Tapa Blanda

The Japanese Army 1931-45 (1) : 1931-42 (en Inglés) - Philip S. Jowett

Libro Físico

S/ 83,01

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "The Japanese Army 1931-45 (1) : 1931-42 (en Inglés)"

During Japan's devastating Pacific offensive of the 1941-42 period of World War II, the Allies paid a high price for their failure to take seriously an army which had already been fighting in Manchuria and China for ten years. That army was a unique blend of the ancient and the modern and its up-to-date equipment and resourceful tactics served an almost medieval code of unquestioning obedience and ruthless aggression. This first of two titles covers the organisation, equipment, uniforms and character of Japanese ground forces in the Chinese and early Pacific campaigns, illustrated with insignia charts, many rare photographs, and eight meticulous uniform plates.

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