¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Handbook of Business Essentials - Middle East Edition (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9789948767626

The Handbook of Business Essentials - Middle East Edition (en Inglés)

Diab Bahman Randa,Al Enzi Abrar,Emre Kurtulmus Bekir (Autor) · Austin Macauley · Tapa Blanda

The Handbook of Business Essentials - Middle East Edition (en Inglés) - Diab Bahman Randa,Al Enzi Abrar,Emre Kurtulmus Bekir

Libro Nuevo

S/ 93,70

S/ 187,41

Ahorras: S/ 93,70

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 12 de Julio y el Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Handbook of Business Essentials - Middle East Edition (en Inglés)"

The demands of today's fast-paced world have made it increasingly challenging for educators in higher education. Conventional teaching materials are continuously proving outdated due to their inflexibility and lack of consideration for diverse classrooms. Educators have struggled to find concise yet thorough, matter-of-fact content for teaching purposes. The solution is usually a scattershot collection of information from various sources--a particular difficulty for students whose English is a second language. Due to language barriers, innuendo, and lingo, these students can struggle with varying methods of information representation, ultimately finding it difficult to adjust to the expected pace of study.Within this challenge lies an opportunity to consolidate individual research, experience, and efforts to unify course materials better suited to the aforementioned audience. Therefore, The Handbook of Business Essentials - Middle East Edition provides a comprehensive look at the latest management theories and business strategies in a concise yet thorough, easy-to-read context particularly adjusted for non-native English speakers. It also caters to the target student audience by providing real-world examples from the Middle East, which they can better understand and relate to. The book includes a full Arabic translation, as well as a glossary of translated terminology.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes