Felices fiestas patrias a todos ¡y que VIVA el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Supporting Student Literacy for the Transition to College: Working With Underrepresented Students in Pre-College Outreach Programs (Routledge Research in Literacy Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
194
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367361969
N° edición
1

Supporting Student Literacy for the Transition to College: Working With Underrepresented Students in Pre-College Outreach Programs (Routledge Research in Literacy Education) (en Inglés)

Shauna Wight (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Supporting Student Literacy for the Transition to College: Working With Underrepresented Students in Pre-College Outreach Programs (Routledge Research in Literacy Education) (en Inglés) - Shauna Wight

Libro Nuevo

S/ 457,63

S/ 915,26

Ahorras: S/ 457,63

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 20 de Agosto y el Viernes 30 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Supporting Student Literacy for the Transition to College: Working With Underrepresented Students in Pre-College Outreach Programs (Routledge Research in Literacy Education) (en Inglés)"

Focusing on the needs and experiences of underrepresented students in the US, this text explores how pre-college outreach programs can effectively support the development of students’ writing skills in preparation for the transition from high school to college. Synthesizing data from a longitudinal study focusing on multilingual, low-income, and first-generation students, this volume provides in-depth exploration of the strategies and resources used in a pre-college literacy program in the US. Grounded in an expansive, qualitative study, chapters reveal how outreach practices can encourage student-led research, writing, confidence, and collaboration. More broadly, programs are shown to help tackle issues of inequality, increase college readiness, and reduce difficulties with writing which can restrict minority students’ access to higher education and their longer-term college attainment. This text will benefit researchers, academics, and educators with an interest in English and literacy studies, multicultural education, and pre-college writing instruction. Those interested in bilingualism, translingualism, writing studies, English as a second language (ESL), and applied linguistics will also benefit from the volume.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes