Solo por 3 días: ¡Envío GRATIS a todo el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Studying the Novel (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
312
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
24.4 x 17.0 x 1.9 cm
Peso
0.68 kg.
ISBN13
9781350171077
N° edición
0008

Studying the Novel (en Inglés)

Jeremy Hawthorn (Autor) · Bloomsbury Publishing PLC · Tapa Dura

Studying the Novel (en Inglés) - Hawthorn, Jeremy

Libro Nuevo

S/ 586,40

S/ 977,33

Ahorras: S/ 390,93

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Miércoles 24 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Studying the Novel (en Inglés)"

Now in its eighth edition, Studying the Novelis an authoritative introduction to the study of the novel at undergraduate level. Updated throughout to explore more sub-genres of the novel, disability studies as a critical approach, and literatures of the apartheid in relation to world literature, the book also now includes a whole new chapter exploring the expansion and diversification of the canon studied to consider digital advances, the study of popular fiction genres, the graphic form, and children's literature. Providing a complete guide to studying the novel in one easy-to-read volume, the book covers: - The form of the novel - The history of the novel, from its earliest days to new electronic forms - Realism, modernism and postmodernism and contemporary fiction - Analysing fiction: narrative, character, structure, theme and dialogue - Critical approaches to studying the novel - Practical guidance on critical reading, secondary criticism, electronic resources and essay writing - Versions and adaptations Studying the Novelalso includes a number of features to help readers navigate the book and find key information quickly, including chapter summaries throughout, novel excerpts to illustrate theoretical and analytical concepts, a comprehensive glossary of terms and an historical timeline on the development of the novel, while annotated guides to further reading and discussion questions help students master the topics covered.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes