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portada Stroke: Promising Research that Could Change Your Life (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
186
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.3 x 12.7 x 1.0 cm
Peso
0.19 kg.
ISBN13
9781507826089

Stroke: Promising Research that Could Change Your Life (en Inglés)

Walter L. Kilcullen (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Stroke: Promising Research that Could Change Your Life (en Inglés) - Kilcullen, Walter L.

Libro Nuevo

S/ 81,01

S/ 135,01

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Stroke: Promising Research that Could Change Your Life (en Inglés)"

Stroke, by Walter Kilcullen, is divided into three parts. Part I is about ongoing promising research being done to reverse the disabilities common to stroke survivors. It includes Transcranial Magnetic Stimulation, Stem Cell Therapy, Aphasia Research, and Alexia Research. Part II includes eleven chapters dealing with problems and solutions to help stroke survivors. Problems such as returning to work, seizures, aquatic therapy, etc., are discussed. Part III tells the story of five stroke survivors that achieved greatness after a severe stroke

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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