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portada story selling in the connected economy: build trust and retain customers for life (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2004
Idioma
Inglés
N° páginas
148
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
24.2 x 15.7 x 1.5 cm
Peso
0.37 kg.
ISBN
1418470716
ISBN13
9781418470715

story selling in the connected economy: build trust and retain customers for life (en Inglés)

Bill Whitley (Autor) · Patrick Thean (Autor) · Authorhouse · Tapa Dura

story selling in the connected economy: build trust and retain customers for life (en Inglés) - Whitley, Bill ; Thean, Patrick

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "story selling in the connected economy: build trust and retain customers for life (en Inglés)"

A quiet, but powerful revolution is underway. as the Internet and TV worlds converge; corporations are becoming increasingly interested in creating their own corporate TV networks. One of the biggest reasons for this push is the desire to communicate with customers, offer them helpful friendly advice and in so doing, build a relationship of trust. Unfortunately, TV content and corporate content are vastly different. Corporate content is usually dry and typically delivered by a single subject matter expert in a speech or training program. Conversely, TV content is based on story telling, entertaining and informative story packages and is based on a variety of messengers, including heroes, luminaries, and experts. Succeeding in this brave new world may be easier said than done. In order to thrive, corporations must learn three things: how to create content that focuses on what the audience wants to learn, not what you want to sell, how to use the right media and technology to leverage that content, and how to use it effectively in marketing programs. This book teaches corporate communicators how to do exactly that.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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