Compartir
Space Marketing: Competing in the new Commercial Space Industry (en Inglés)
Izzy House
(Autor)
·
Iz Marketing LLC
· Tapa Dura
Space Marketing: Competing in the new Commercial Space Industry (en Inglés) - House, Izzy
S/ 170,91
S/ 284,85
Ahorras: S/ 113,94
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 19 de Julio y el
Martes 30 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Space Marketing: Competing in the new Commercial Space Industry (en Inglés)"
The space industry is changing, and the competition is exploding as countries from all over the world enter the space race. Marketing is crucial to differentiate your brand and launch ahead of the pack. Space companies will have to understand marketing principles if they hope to compete for customers, investors, and win contract bidding wars in the new commercial space industry. Space Marketing introduces marketing principles, strategies, and tactics through the lens of space.Space Marketing is the result of Izzy combining her love of space and marketing into one expertise. Armed with experience in public affairs, outreach, education, and marketing, she aims to empower space companies and the citizens of Earth to reach for the stars.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.