Compartir
Social Media Advertising and its Impact on Consumer Behaviour [Soft Cover ] (en Inglés)
Emmanuel Elioth Lulandala
(Autor)
·
Emmanuel Elioth Lulandala
· Tapa Blanda
Social Media Advertising and its Impact on Consumer Behaviour [Soft Cover ] (en Inglés) - Lulandala, Emmanuel Elioth
S/ 118,20
S/ 236,39
Ahorras: S/ 118,20
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 22 de Julio y el
Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Social Media Advertising and its Impact on Consumer Behaviour [Soft Cover ] (en Inglés)"
Social media (SM) is inevitable in modern human life and business. People use it not only for networking but also for shopping, education, investment, politics, social cause, marketing, and generally, it has become an integral part of their life. Similarly, modern businesses regard social media as the most effective way to market their offerings to consumers. More than 160 million businesses around the world have adopted it as an integral element of promotion mix, since it enables direct communication with customers (Cooper, 2020; Hootsuite, 2020; Mangold & Faulds, 2009). As a result, marketer‟s dependence on traditional tools (i.e. television and newspapers) has reduced and social media has become an advertising battleground for brands.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.