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portada Social Literacies: Critical Approaches to Literacy in Development, Ethnography and Education (Real Language Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
192
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780582102217
N° edición
1
Categorías

Social Literacies: Critical Approaches to Literacy in Development, Ethnography and Education (Real Language Series) (en Inglés)

Brian V. Street (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Social Literacies: Critical Approaches to Literacy in Development, Ethnography and Education (Real Language Series) (en Inglés) - Brian V. Street

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Social Literacies: Critical Approaches to Literacy in Development, Ethnography and Education (Real Language Series) (en Inglés)"

Social Literacies develops new and critical approaches to the understanding of literacy in an international perspective. It represents part of the current trend towards a broader consideration of literacy as social practices, and as its title suggests, it focuses on the social nature of reading and writing and the multiple character of literacy practices.

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