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portada Smart! What Do You Mean? (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
148
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.9 cm
Peso
0.23 kg.
ISBN13
9781952982170

Smart! What Do You Mean? (en Inglés)

Safwat Bishara (Autor) · Dawlat Bishara (Autor) · Golden Ink Media Services · Tapa Blanda

Smart! What Do You Mean? (en Inglés) - Bishara, Safwat ; Bishara, Dawlat

Libro Nuevo

S/ 83,51

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Smart! What Do You Mean? (en Inglés)"

The human mind is the most complex part of the body. This three-pound organ could conjure ideas and thoughts; store and categorize information for many years; invent new theories; build computers with outstanding capacities to execute millions of commands and calculations almost instantly. The ever-increasing advances in science psychologists and psychiatrists to have a deeper understanding of which parts of the brain are responsible for which function. Howard Gardner, Harvard University, recently developed the Theory of Multiple Intelligence. He could point out seven different areas of intelligence including the two well-known areas of language and mathematics.

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El libro está escrito en Inglés.
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