Usa la grati en un libro ¡ENVÍO GRATIS a TODO el Perú solo por 5 días!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Servicemember reemployment: agencies are generally timely in processing redress complaints, but improvements needed in maintaining data and report (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
42
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
28.0 x 21.6 x 0.2 cm
Peso
0.12 kg.
ISBN13
9781974558353

Servicemember reemployment: agencies are generally timely in processing redress complaints, but improvements needed in maintaining data and report (en Inglés)

U. S. Government Accountability Office (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Servicemember reemployment: agencies are generally timely in processing redress complaints, but improvements needed in maintaining data and report (en Inglés) - Office, U. S. Government Accountability

Libro Nuevo

S/ 103,55

S/ 207,10

Ahorras: S/ 103,55

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 31 de Julio y el Viernes 09 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Servicemember reemployment: agencies are generally timely in processing redress complaints, but improvements needed in maintaining data and report (en Inglés)"

"The Uniformed Services Employment and Reemployment Rights Act of 1994 (USERRA) protects the employment and reemployment rights of individuals who leave their employment to perform uniformed service. Concerned with the timeliness of USERRA complaint processing and data reliability of agency reports, Congress imposed timeliness requirements for the Department of Labor (DOL), Department of Justice (DOJ), and Office of Special Counsel (OSC) under the Veterans' Benefits Improvement Act of 2008 (VBIA 2008) and required agencies to submit quarterly reports to Congress on the extent of their compliance with the requirements. As required by VBIA, this report assesses whether the agencies (1) met VBIA timeliness requirements for USERRA complaint processing, and (2) submitted reliable and timely quarterly reports. GAO analyzed data in each agency's USERRA database, and the extent to which those data were consistent with the quarterly reports. "

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes