¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Self-Study in Physical Education Teacher Education: Exploring the Interplay of Practice and Scholarship (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
192
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.1 cm
Peso
0.30 kg.
ISBN13
9783319342788

Self-Study in Physical Education Teacher Education: Exploring the Interplay of Practice and Scholarship (en Inglés)

Ovens, Alan ; Fletcher, Tim (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Self-Study in Physical Education Teacher Education: Exploring the Interplay of Practice and Scholarship (en Inglés) - Ovens, Alan ; Fletcher, Tim

Libro Nuevo

S/ 506,54

S/ 1.013,08

Ahorras: S/ 506,54

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 23 de Julio y el Jueves 01 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Self-Study in Physical Education Teacher Education: Exploring the Interplay of Practice and Scholarship (en Inglés)"

In this in-depth examination of self-study as a research methodology, an international selection of physical education scholars share their ideas and experiences and consider the value of self-study as a vector for highlighting the emerging conflicts, dilemmas, and debates currently developing in teaching and teacher education pedagogies. A vital new addition to Springer's series Self-Study of Teacher Education Practices, the volume is divided into three sections assessing the significance of the approach itself, offering detailed subject-relevant case studies, and exploring the nuances and controversies attending the evolution of the methodology.The contributors show how self-study enables reflexivity in pedagogical practice, a notable lacuna in current critical research, and at the same time they make the technique accessible to scholars of physical education wanting a practicable introduction to the subject. The analysis also explores the implications of applying self-study to pedagogy itself, to the curriculum, and to human movement and educational practice more generally. By embracing more organic, emergent notions of research practice and learning, the book achieves a broader and more inclusive survey of pedagogical work in physical education teacher education that fully acknowledges the complexities of the field.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes