¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Routledge Handbook of University-Community Partnerships in Planning Education (Routledge International Handbooks) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
526
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781032389875
N° edición
1

Routledge Handbook of University-Community Partnerships in Planning Education (Routledge International Handbooks) (en Inglés)

Heim Lafrombois Megan E.,Mittal Jay (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Routledge Handbook of University-Community Partnerships in Planning Education (Routledge International Handbooks) (en Inglés) - Heim Lafrombois Megan E.,Mittal Jay

Libro Nuevo

S/ 842,08

S/ 1.403,47

Ahorras: S/ 561,39

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Routledge Handbook of University-Community Partnerships in Planning Education (Routledge International Handbooks) (en Inglés)"

This handbook explores two guiding questions - how can university-community partnerships in planning education work, and how can they be transformative? University-community partnerships - often referred to as service-learning or community-engaged teaching and learning - are traditionally based on a collaborative relationship between an academic partner and a community-based partner, in which students from the academic partner work within the community on a project. Transformational approaches to university-community partnerships are approaches that develop and sustain mutually beneficial collaborations where knowledge is co-created and new ways of knowing and doing are discovered. This edited volume examines a variety of university-community partnerships in planning education, from a number of different perspectives, with a focus on transformative models. The authors explore broader theoretical issues, including topics relating to pedagogy, planning theory, and curriculum; along with more practical topics relating to best practices, logistics, institutional support, outcome measures, and the various forms these partnerships can take - all through an array of case studies. The authors, which include academics, professional practitioners, academic practitioners, and students, bring an incredible depth and breadth of knowledge and experience from across the globe - Australia, Canada, Chile, Europe (including Germany, Spain, Slovakia, and Sweden), India, Jamaica, South Korea, and the United States.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes