¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Rethinking Field Experiences in Preservice Teacher Preparation: Meeting new Challenges for Accountability (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
254
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138823853
N° edición
1

Rethinking Field Experiences in Preservice Teacher Preparation: Meeting new Challenges for Accountability (en Inglés)

Hollins Etta R. (University Of Missouri-Kansas City Usa): (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Rethinking Field Experiences in Preservice Teacher Preparation: Meeting new Challenges for Accountability (en Inglés) - Hollins Etta R. (University Of Missouri-Kansas City Usa):

Libro Físico

S/ 731,40

S/ 1.462,80

Ahorras: S/ 731,40

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Jueves 08 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Rethinking Field Experiences in Preservice Teacher Preparation: Meeting new Challenges for Accountability (en Inglés)"

The focus of this book is the centrality of clinical experiences in preparing teachers to work with students from diverse cultural, economic, and experiential backgrounds. Organized around three themes-learning teaching through the approximation and representation of practice, learning teaching situated in context, and assessing and improving teacher preparation-Rethinking Field Experiences in Preservice Teacher Preparation provides detailed descriptions of theoretically grounded, research-based practices in programs that prepare preservice teachers to contextualize teaching practices in ways that result in a positive impact on learning for traditionally underserved students. These practices serve current demands for teacher accountability for student learning outcomes and model good practice for engaging teacher educators in meaningful, productive dialogue and analysis geared to developing local programs characterized by coherence, continuity, and consistency.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes