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portada Research and Publication Ethics (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
126
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.3 x 12.7 x 0.8 cm
Peso
0.15 kg.
ISBN13
9789356676060

Research and Publication Ethics (en Inglés)

Vinoth Kanna (Autor) · Pencil (One Point Six Technologies Pvt Ltd) · Tapa Blanda

Research and Publication Ethics (en Inglés) - Kanna, Vinoth

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Research and Publication Ethics (en Inglés)"

Research is the foundation of scientific progress and knowledge creation. The pursuit of knowledge, however, must be guided by principles of ethics and scientific conduct. The importance of research ethics cannot be overstated, as it not only ensures that research is conducted with integrity and honesty but also protects the welfare of research participants and the public. This book is a comprehensive guide to research and publication ethics, covering a wide range of topics that are essential for anyone involved in research, writing, or publishing. The book is organized into six chapters, each covering a critical aspect of research ethics.

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El libro está escrito en Inglés.
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