Compartir
Reputation Management: What A Business Owner Really Needs To Know (en Inglés)
Ian Turner
(Autor)
·
Createspace Independent Publishing Platform
· Tapa Blanda
Reputation Management: What A Business Owner Really Needs To Know (en Inglés) - Turner, Ian
S/ 88,73
S/ 177,47
Ahorras: S/ 88,73
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 22 de Julio y el
Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Reputation Management: What A Business Owner Really Needs To Know (en Inglés)"
82% of consumers have stopped doing business with a company as a result of a negative experience. 79% of consumers that had a negative experience with a company told others about it. 49% of consumers said they would be willing to go back to a company after a negative experience if they were offered proof of enhanced service. This is an end-to-end look at the reputation management industry, problems, players and solutions. This simple to read book provides every business owner with a major short-cut through the valuable learning curve that equals wasted time, money, opportunity and heartache.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.