¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Reliable School Leadership: What All Students Deserve (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
182
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.1 cm
Peso
0.27 kg.
ISBN13
9781475859720

Reliable School Leadership: What All Students Deserve (en Inglés)

Jeff Swensson (Autor) · Lynn Lehman (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Blanda

Reliable School Leadership: What All Students Deserve (en Inglés) - Swensson, Jeff ; Lehman, Lynn

Libro Nuevo

S/ 220,59

S/ 441,17

Ahorras: S/ 220,59

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Reliable School Leadership: What All Students Deserve (en Inglés)"

Trapped between an encroaching tide of privatization and a rocky theoretical shore, educational leadership in America's public schools is ardently researched and professionally practiced, but frequently besmirched and poorly understood. Despite the intentions of public educators to engage all students with the original power of education, disconnections caused by mandates, ideologies, and theoretical fuzziness render educational leadership unreliable.The capacities necessary for school leadership to function reliably on behalf of all students are well within the grasp of present-day public educators. But, the action or agency sufficient to enacting educational leadership reliably is on hold. Educational leadership throughout US public schools is submarined when disconnections and ideological misdirection impede the primary purpose and the moral obligation of public education.To fulfill the promises of public education and restore the intentions of educational leadership requires that educators, policymakers, and proponents of US public education reimagine the interconnections that yield the primary purpose and moral obligation of public education. Functional educational leadership is examined throughout this book as the agency necessary and sufficient for public education to discard the forces and factors that impose unreliability.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes