¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Reader Response in Elementary Classrooms: Quest and Discovery (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
382
Encuadernación
Tapa Dura
Peso
8.66 kg.
ISBN13
9781138423411
N° edición
1

Reader Response in Elementary Classrooms: Quest and Discovery (en Inglés)

Nicholas J. Karolides (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Dura

Reader Response in Elementary Classrooms: Quest and Discovery (en Inglés) - Karolides, Nicholas J.

Libro Nuevo

S/ 672,31

S/ 1.120,51

Ahorras: S/ 448,20

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Jueves 01 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Reader Response in Elementary Classrooms: Quest and Discovery (en Inglés)"

Reading is a quest. Likened to an adventure -- both metaphoric and real -- the quest is a journey of discovery. The reader's search encompasses the sensations of the experience itself, accompanying emotions, sense and meaning engendered by the experience, and understandings of the self, others, and the world around. Out of curiosity, readers also search for an extensive array of information. The journey can be envisioned and contemplated again and again after the reading act itself is completed. In a meaningful way, the reader's quest and its discoveries are life enduring and life fulfilling. The purpose of this volume is two-fold: to establish and explore the essential features of reader response theory and its rendering of the reading process, and to acknowledge a philosophy of teaching and to illustrate teaching strategies to evoke and enhance readers' responses. Understanding the ways in which the reader affects the reading and how the reading happens will illuminate classroom pedagogy. This text establishes and explores the essential features of reader response theory and its rendering of the reading process. The essays acknowledge a philosophy of teaching and illustrate a spectrum of teaching strategies to evoke and enhance readers' responses, including whole and small-group discussion; story drama; readers' theatre; journal writing; scripts, letters, stories, and other writings; and "body punctuation." A case study format is used to illustrate these strategies in action in real classrooms.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes