¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Quality of Experience Engineering for Customer Added Value Services: From Evaluation to Monitoring (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Tema
Us Gr Iste
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 16.3 x 2.0 cm
Peso
0.57 kg.
ISBN
1848216726
ISBN13
9781848216723

Quality of Experience Engineering for Customer Added Value Services: From Evaluation to Monitoring (en Inglés)

Mellouk, Abdelhamid ; Cuadra-Sanchez, Antonio (Autor) · Wiley-Iste · Tapa Dura

Quality of Experience Engineering for Customer Added Value Services: From Evaluation to Monitoring (en Inglés) - Mellouk, Abdelhamid ; Cuadra-Sanchez, Antonio

Libro Físico

S/ 641,75

S/ 1.283,50

Ahorras: S/ 641,75

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Viernes 02 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Quality of Experience Engineering for Customer Added Value Services: From Evaluation to Monitoring (en Inglés)"

The main objective of the book is to present state-of-the-art research results and experience reports in the area of quality monitoring for customer experience management, addressing topics which are currently important, such as service-aware future Internet architecture for Quality of Experience (QoE) management on multimedia applications. In recent years, multimedia applications and services have experienced a sudden growth. Today, video display is not limited to the traditional areas of movies and television on TV sets, but these applications are accessed in different environments, with different devices and under different conditions. In addition, the continuous emergence of new services, along with increasing competition, is forcing network operators and service providers to focus all their efforts on customer satisfaction, although determining the QoE is not a trivial task. This book addresses the QoE for improving customer perception when using added value services offered by service providers, from evaluation to monitoring and other management processes.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes