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portada Public Relations and Advertising Theories: Concepts and Practices (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
424
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.8 x 14.7 x 2.5 cm
Peso
0.54 kg.
ISBN13
9783631766750

Public Relations and Advertising Theories: Concepts and Practices (en Inglés)

Bayram Oğuz Aydin (Ilustrado por) · Emine Şahin (Ilustrado por) · Özlem Duğan (Ilustrado por) · Peter Lang Copyright AG - Ipsuk · Tapa Blanda

Public Relations and Advertising Theories: Concepts and Practices (en Inglés) - Aydin, Bayram Oğuz ; Şahin, Emine ; Duğan, Özlem

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Public Relations and Advertising Theories: Concepts and Practices (en Inglés)"

The main goal of this book is to draw attention to possible applications of public relations and advertising theories. The authors provide an overview of key studies and contributions to the theories, as well as explore how the theoretical concepts can be applied in public relations.

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