Compartir
Pronunciation in EFL Instruction: A Research-Based Approach (en Inglés)
Jolanta Szpyra-Kozlowska
(Autor)
·
Multilingual Matters Limited
· Tapa Dura
Pronunciation in EFL Instruction: A Research-Based Approach (en Inglés) - Szpyra-Kozlowska, Jolanta
S/ 429,43
S/ 858,86
Ahorras: S/ 429,43
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 18 de Julio y el
Jueves 01 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Pronunciation in EFL Instruction: A Research-Based Approach (en Inglés)"
In view of recent debates on the global spread of English and its international lingua franca role, what pronunciation models are appropriate for millions of EFL learners? Which aspects of English phonetics should be taught to foreign students and which can be neglected with little loss to successful communication? How can English pronunciation be taught in an interesting and effective way which is both learner- and teacher-friendly, in accordance with the latest scholarly and technological achievements? This research-based book addresses these and many other fundamental issues that are currently at the centre of pronunciation teaching. It offers a wealth of new theoretical ideas and practical solutions to various phonodidactic problems that arise in EFL contexts, approaching pronunciation instruction from global and local perspectives and supporting its theoretical claims with extensive empirical evidence. It will be of interest to EFL teachers and teacher trainers, pronunciation specialists and students of applied linguistics.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.