¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Project Change: Pedagogical Tools to Identify and Respond to Giftedness in the Early Years (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
232
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781032524313
N° edición
1

Project Change: Pedagogical Tools to Identify and Respond to Giftedness in the Early Years (en Inglés)

Sandra N. Kaplan (University Of Southern California Usa) (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Project Change: Pedagogical Tools to Identify and Respond to Giftedness in the Early Years (en Inglés) - Sandra N. Kaplan (University Of Southern California Usa)

Libro Nuevo

S/ 416,15

S/ 832,31

Ahorras: S/ 416,15

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 25 de Julio y el Martes 06 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Project Change: Pedagogical Tools to Identify and Respond to Giftedness in the Early Years (en Inglés)"

This book assists teachers in providing curriculum to identify gifted students of diversity in the early years, without the formal use of traditional measures of ability.Appropriate for small and large group settings, the pedagogical tools and lessons in this book provide young students with teaching and learning experiences designed to uncover and promote behaviors associated with the concept of "giftedness." The product of a five-year research grant funded by a U.S. Department of Education Jacob K. Javits grant and aligned with grade-specific standards, the tools in this book reinforce both the introduction and application of word meaning, curiosity, problem solving, and creativity as components to learn and apply across subject areas. The nature and format of each lesson follows a distinctly articulated pattern outlining both its purpose and specific procedures that define how to integrate the content into basic curriculum to achieve academic, social, and emotional goals. This book is a must-read for educators interested in providing all students with teaching and learning opportunities that promote self-identity and develop and sustain interests, abilities, and potential in the critical early years.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes