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portada Profit-Driven Customer Service: Tuning and Exploiting a Necessary Function So It Multiplies Profit (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
132
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.9 cm
Peso
0.25 kg.
ISBN13
9781983837258

Profit-Driven Customer Service: Tuning and Exploiting a Necessary Function So It Multiplies Profit (en Inglés)

Randy MacLean (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Profit-Driven Customer Service: Tuning and Exploiting a Necessary Function So It Multiplies Profit (en Inglés) - MacLean, Randy

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Profit-Driven Customer Service: Tuning and Exploiting a Necessary Function So It Multiplies Profit (en Inglés)"

Customer service is not only an important function for every company, it can be a powerful tool to drive cash-flow, profits and growth.And not just for the obvious reasons.In this book, Randy MacLean shows how a sophisticated approach to the structure and deployment of a two-tier customer service capability can significantly accelerate a company's growth and market share, and multiply profit rates.The new approach supports and magnifies the unseen profit dynamics that drive the economics of every business. The result of a decade of advanced analytical work and insights from the world's most profitable companies, this surprising approach can put any company into a leadership position while delivering world-class customer service.The book features an inventory of policies and techniques every executive will want when they're planning, training and implementing a world-class concierge customer service group.

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