¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Principles of Digital Marketing: 7 Keys to Online Success in Today's Information Economy (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
130
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.7 cm
Peso
0.18 kg.
ISBN13
9781533178879
Categorías

Principles of Digital Marketing: 7 Keys to Online Success in Today's Information Economy (en Inglés)

J. Christian Connett (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Principles of Digital Marketing: 7 Keys to Online Success in Today's Information Economy (en Inglés) - Connett, J. Christian

Libro Nuevo

S/ 72,17

S/ 120,29

Ahorras: S/ 48,12

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Principles of Digital Marketing: 7 Keys to Online Success in Today's Information Economy (en Inglés)"

Published in association with ForVera MediaWritten with the small and mid-sized business in mind, Principles of Digital Marketing (2nd Edition) reveals 7 Keys to developing a simple Digital Marketing Strategy that will help you reach your target audiences in ways that matter the most. Each Key in this book gives you a no-nonsense "how-to" blueprint for your Digital Marketing efforts that will help you achieve the online results and goals that you're after. "Christian's depth of knowledge on the various subjects includes the importance of developing a digital marketing plan, conducting audits and scheduling, proper channel optimization, content creation, analytics and of course, search engine optimization. Christian has many years of experience in determining what works and what does not function so well when it relates to proper social media management and engineering."- Andrew T. Schwarz, MBA

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes