¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Post Pandemic l2 Pedagogy: Proceedings of the Language Teacher and Training Education Virtual International Conference (Ltte 2020), 22-25 September, 2020 (en Inglés)

Post Pandemic l2 Pedagogy: Proceedings of the Language Teacher and Training Education Virtual International Conference (Ltte 2020), 22-25 September, 2020 (en Inglés)

Language Teacher And Training Education Virtual International Conference (Creator), Kristian Adi Putra (Editor), Nur Arifah Drajati (Editor) (Autor) · Routledge Chapman Hall · Tapa Dura

Post Pandemic l2 Pedagogy: Proceedings of the Language Teacher and Training Education Virtual International Conference (Ltte 2020), 22-25 September, 2020 (en Inglés) - Language Teacher And Training Education Virtual International Conference (Creator), Kristian Adi Putra (Editor), Nur Arifah Drajati (Editor)

Libro Nuevo

S/ 308,03

S/ 616,06

Ahorras: S/ 308,03

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 31 de Julio y el Lunes 12 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Post Pandemic l2 Pedagogy: Proceedings of the Language Teacher and Training Education Virtual International Conference (Ltte 2020), 22-25 September, 2020 (en Inglés)"

The outbreak of the COVID-19 pandemic has created challenges and opportunities for both teachers and students. In many countries, online teaching was something new, never experienced before. Therefore, everyone had to start from scratch. The articles in this proceeding provide the experiences, challenges, and strategies that L2 teachers and students had during the recent emergency remote teaching. Four main themes were covered: 1) online L2 learning curriculum and materials development, 2) L2 learning and acquisition in a virtual learning environment, 3) online L2 testing, assessment, program evaluation, and 4) teacher and students' critical reflections on online L2 teaching and learning practices. Written by L2 teachers and teacher educators, we dedicate this proceeding to all L2 teachers and teacher educators who continue trying to maintain high-quality L2 education during and post-pandemic.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes