Solo por 3 días: ¡Envío GRATIS a todo el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Performed Culture in Chinese Language Education: A Culture-Based Approach for U.S. Collegiate Contexts (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
248
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.8 cm
Peso
0.54 kg.
ISBN13
9781498584951

Performed Culture in Chinese Language Education: A Culture-Based Approach for U.S. Collegiate Contexts (en Inglés)

Guangyan Chen (Autor) · Lexington Books · Tapa Dura

Performed Culture in Chinese Language Education: A Culture-Based Approach for U.S. Collegiate Contexts (en Inglés) - Chen, Guangyan

Libro Nuevo

S/ 678,03

S/ 1.130,05

Ahorras: S/ 452,02

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Miércoles 24 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Performed Culture in Chinese Language Education: A Culture-Based Approach for U.S. Collegiate Contexts (en Inglés)"

Performed Culture in Chinese Language Education: A Culture-Based Approach for U.S. Collegiate Contexts elaborates on a cultural awareness-oriented, cultural performance-based, and cross-cultural communication-focused foreign language pedagogical paradigm--Performed Culture Approach -- in the context of U.S. collegiate Chinese language education. Guangyan Chen draws on the data collected through questionnaires, comparisons between this pedagogy and mainstream pedagogical frameworks, and analyses of curricular development, lesson plans, and classroom discourses. Chen promotes the performed culture approach by delineating the theoretical framework of this pedagogy, reporting studies that empirically support cultural primacy in Chinese language education, and illustrating this pedagogy through analyses of a curricular structure, a lesson plan, and classroom discourses. Chen shows how this pedagogy addresses the gaps between the social need for global citizens and the insufficient integration of culture into foreign language education. The performed culture approach also addresses the overall drop in U.S. collegiate foreign language enrollment as this pedagogy connects foreign language programs to university missions and social needs.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes