Solo por 3 días: ¡Envío GRATIS a todo el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Perception and Understanding in Young Children: An Experimental Approach (Psychology Library Editions: Perception) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
206
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781138691896
N° edición
1

Perception and Understanding in Young Children: An Experimental Approach (Psychology Library Editions: Perception) (en Inglés)

Peter Bryant (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Perception and Understanding in Young Children: An Experimental Approach (Psychology Library Editions: Perception) (en Inglés) - Peter Bryant

Libro Nuevo

S/ 185,51

S/ 309,19

Ahorras: S/ 123,67

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 18 de Julio y el Martes 30 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Perception and Understanding in Young Children: An Experimental Approach (Psychology Library Editions: Perception) (en Inglés)"

Originally published in 1974: 'This book sets forth a theory of cognitive development based on simple but powerful processes of inference. The theory is applied with great ingenuity and freshness to complex phenomena found during intellectual development. Dr Bryant has written an important and original book.' (J.S. Bruner) 'In this elegant, timely and brief volume, Dr Bryant produces strong experimental evidence which not only challenges Piaget's ideas, but even more importantly synthesizes the old and new findings into a newer theory of perceptual development. The importance of this book lies both in its demonstration of elegant experimental techniques in working with young children, and in the optimism it will eventually bring to all concerned with their education. Realizing that children can make deductive inferences at an early age, educators will have to rethink some of their approaches to the teaching of young children. The studies related to the understanding of number have crucial implications for the future teaching of mathematics. This book will cause many people to take fresh thoughts on the subjects here dealt with, and so it can be strongly recommended for all students of child development.' (William Yule, British Journal of Psychiatry)

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes