¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada No More Robots: Building Kids' Character, Competence, and Sense of Place (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
113
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.6 x 15.0 x 1.3 cm
Peso
0.29 kg.
ISBN13
9781433124723

No More Robots: Building Kids' Character, Competence, and Sense of Place (en Inglés)

Bob Coulter (Autor) · Constance Russell (Ilustrado por) · Justin Dillon (Ilustrado por) · Peter Lang Inc., International Academic Publi · Tapa Dura

No More Robots: Building Kids' Character, Competence, and Sense of Place (en Inglés) - Dillon, Justin ; Russell, Constance ; Coulter, Bob

Libro Físico

S/ 461,39

S/ 922,78

Ahorras: S/ 461,39

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "No More Robots: Building Kids' Character, Competence, and Sense of Place (en Inglés)"

This book was named a 2015 Choice magazine Outstanding Academic Title. Place-based education offers a compelling opportunity to engage students in the life of their community. More than just taking a field trip, participants in a place-based project make sustained efforts to make a difference and learn basic skills along the way. Academic concepts come to life as real-world problems are investigated from a local angle. Even global issues can be connected to the community, such as the high school in Missouri that linked local land-use choices to the dead zone in the Gulf of Mexico. For teachers, place-based projects offer a chance for professional revitalization as they orchestrate complex and meaningful learning environments that go well beyond scripted curriculum mandates. Both teachers and students benefit from a new level of agency as they take ownership of their work. Drawing on his own experience as a teacher and more than a decade of work supporting teachers in crafting their own projects, the author outlines the many benefits of place-based education and describes the challenges that must be overcome if we are to realize its potential.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes