¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada New Testament Handbook (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
266
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781498442923

New Testament Handbook (en Inglés)

Dr. Aleck A. Brown (Autor) · Xulon Press · Tapa Blanda

New Testament Handbook (en Inglés) - Dr. Aleck A. Brown

Libro Nuevo

S/ 78,33

S/ 156,67

Ahorras: S/ 78,33

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 31 de Julio y el Viernes 09 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "New Testament Handbook (en Inglés)"

In his book, New Testament Handbook - A Guided Approach to Understanding the New Testament, author Dr. Aleck A. Brown has revolutionized the study of the New Testament. As a present-day scholar of the Bible, he has combined his love for God, his in-depth knowledge of the Word, and a profound revelation through the Holy Spirit to bring forth illumination and a deeper understanding of God's Word as chronicled in the New Testament. As a fulfillment of his sincere desire for ministers and laypersons alike to better comprehend the New Testament, Dr. Brown has developed a simplified approach that compliments other resource guides. This handbook invites readers to go a step further by providing common-day insight into the teachings of Jesus Christ. In addition to historical background and documentation of relevant information such as: Authorship, Provenance, Readership, Purpose, Polemics, and Genre this book also includes Scriptural Highlights and an Application for Today. This guided approach will give its readers a virtual experience into the New Testament that is informative and refreshing. This provocative, enlightening and concise review of the 27 books of the New Testament will draw readers into a greater appreciation and broader revelation of the scriptures. Through this encounter readers will excel to a greater level of understanding and biblical scholarship. From Matthew's account of the genealogy of Jesus Christ, to the introduction of the second coming of Christ, as chronicled by John in the book of Revelation, this handbook will serve as a valued companion to your biblical and hermeneutical studies.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes