Compartir
Negotiating Diasporic Identity in Arab-Canadian Students: Double Consciousness, Belonging, and Radicalization (Palgrave Studies in Educational Futures) (en Inglés)
Wisam Kh. Abdul-Jabbar (Autor)
·
Palgrave Macmillan
· Tapa Dura
Negotiating Diasporic Identity in Arab-Canadian Students: Double Consciousness, Belonging, and Radicalization (Palgrave Studies in Educational Futures) (en Inglés) - Wisam Kh. Abdul-Jabbar
S/ 270,93
S/ 541,87
Ahorras: S/ 270,93
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 25 de Julio y el
Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Negotiating Diasporic Identity in Arab-Canadian Students: Double Consciousness, Belonging, and Radicalization (Palgrave Studies in Educational Futures) (en Inglés)"
This book, framed through the notion of double consciousness, brings postcolonial constructs to sociopolitical and pedagogical studies of youth that have yet to find serious traction in education. Significantly, this book contributes to a growing interest among educational and curriculum scholars in engaging the pedagogical role of literature in the theorization of an inclusive curriculum. Therefore, this study not only recognizes the potential of immigrant literature in provoking critical conversation on changes young people undergo in diaspora, but also explores how the curriculum is informed by the diasporic condition itself as demonstrated by this negotiation of foreignness between the student and selected texts.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.