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portada Navy Instructional Theory - NAVEDTRA 14300A (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
250
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 1.3 cm
Peso
0.59 kg.
ISBN13
9781387968381
Categorías

Navy Instructional Theory - NAVEDTRA 14300A (en Inglés)

U. S. Navy (Autor) · Lulu.com · Tapa Blanda

Navy Instructional Theory - NAVEDTRA 14300A (en Inglés) - Navy, U. S.

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Navy Instructional Theory - NAVEDTRA 14300A (en Inglés)"

The primary purpose of the United States Navy's training establishment is to provide operational forces with trained personnel who can maintain a high degree of Fleet readiness. Several offices coordinate with each other to plan for training and to determine the purposes of training within various commands. These offices are: Chief of Naval Operations (CNO); Commander, U.S. Fleet Forces Command (CUSFF); System Commands (SYSCOMS); Navy Enterprises (Type Commander; Marine Corps Combat Development Command (MCCDC); Naval Education and Training Command (NETC); and Commander, Navy Reserve Forces Command (COMNAVRESFOR).

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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