¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Natural Language Processing for Global and Local Business (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
300
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 2.7 cm
Peso
1.39 kg.
ISBN13
9781799842408

Natural Language Processing for Global and Local Business (en Inglés)

Pinarbasi, Fatih ; Taskiran, M. Nurdan (Autor) · Business Science Reference · Tapa Dura

Natural Language Processing for Global and Local Business (en Inglés) - Pinarbasi, Fatih ; Taskiran, M. Nurdan

Libro Nuevo

S/ 1.179,60

S/ 2.359,20

Ahorras: S/ 1.179,60

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Natural Language Processing for Global and Local Business (en Inglés)"

The concept of natural language processing has become one of the preferred methods to better understand consumers, especially in recent years when digital technologies and research methods have developed exponentially. It has become apparent that when responding to international consumers through multiple platforms and speaking in the same language in which the consumers express themselves, companies are improving their standings within the public sphere. Natural Language Processing for Global and Local Business provides research exploring the theoretical and practical phenomenon of natural language processing through different languages and platforms in terms of today's conditions. Featuring coverage on a broad range of topics such as computational linguistics, information engineering, and translation technology, this book is ideally designed for IT specialists, academics, researchers, students, and business professionals seeking current research on improving and understanding the consumer experience.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes