¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada My STEM Workbook 2: Understanding Science, Technology, Engineering and Mathematics through design-process activities. (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
108
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
29.7 x 21.0 x 0.7 cm
Peso
0.37 kg.
ISBN13
9780648405238

My STEM Workbook 2: Understanding Science, Technology, Engineering and Mathematics through design-process activities. (en Inglés)

Vinesh Chandra (Autor) · Basil Slynko (Autor) · Professor Baz · Tapa Blanda

My STEM Workbook 2: Understanding Science, Technology, Engineering and Mathematics through design-process activities. (en Inglés) - Slynko, Basil ; Chandra, Vinesh

Libro Físico

S/ 102,35

S/ 204,69

Ahorras: S/ 102,35

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "My STEM Workbook 2: Understanding Science, Technology, Engineering and Mathematics through design-process activities. (en Inglés)"

My STEM Workbook 2 - Understanding Science, Technology, Engineering and Mathematics through design-process activities. The trilogy of My STEM Workbooks, Years 1-6, is a collection of project-based learning (PBL) activities for primary students. The PBL activities focus on eight United Nations Sustainable Development Goals.Zero Hunger (Goal 2)Good Health and Well Being (Goal 3)Clean Water and Sanitation (Goal 5)Affordable and Clean Energy (Goal 7)Sustainable Cities and Communities (Goal 11)Climate Action (Goal 13)Life Below Water (Goal 14)Life on Land (Goal 15)Students apply their knowledge and skills of Science, Technologies, Engineering and Mathematics to propose solutions to contextually appropriate real-world challenges.The STEM PBL framework '1' was used to design the activities. Students need to tackle each challenge through the following steps: Ask ➔ Imagine ➔ Plan ➔ Create ➔ Improve[1. Forbes, A., Chandra, V., Pfeiffer, L., & Sheffield, R. (2021). STEM education in the primary school: a teacher's toolkit. Cambridge University] Press.Through these steps students apply their design-thinking skills to propose solutions to real-world challenges. Workplace Health and Safety is an integral part of each activity. Students are expected to handle tools, equipment and materials with care. Teachers are also expected to reinforce the use of safety gear - that is, Personal Protective Equipment (PPE) - as needed.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes