menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Multi-Tiered Systems of Support in Elementary Schools: The Definitive Guide to Effective Implementation and Quality Control (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
330
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367225919
N° edición
1

Multi-Tiered Systems of Support in Elementary Schools: The Definitive Guide to Effective Implementation and Quality Control (en Inglés)

Alison G. Clark (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Multi-Tiered Systems of Support in Elementary Schools: The Definitive Guide to Effective Implementation and Quality Control (en Inglés) - Alison G. Clark

Libro Nuevo

S/ 149,74

S/ 299,48

Ahorras: S/ 149,74

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 15 de Agosto y el Martes 27 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Multi-Tiered Systems of Support in Elementary Schools: The Definitive Guide to Effective Implementation and Quality Control (en Inglés)"

Multi-Tiered Systems of Support in Elementary Schools is the leadership handbook and practitioner’s field guide to implementation of Multi-Tiered Systems of Support (MTSS) in elementary schools, leading to improved student outcomes and school safety. Schools can creatively customize replicable best practices using this in-depth operations manual to guide MTSS teams in planning and delivering tiers of academic and integrated social-emotional and behavioral supports to meet the needs of all students. This text introduces Healthy Minds, Safe Schools, an evidence-based program that significantly improves student well-being, school safety, and teacher feelings of self-efficacy for delivering social-emotional and behavioral curriculum in the classroom. Featuring team exercises and real perspectives from educators, this text shows how to make incremental yet manageable changes at elementary schools in accordance with public policy mandates and evidence-based practices by developing smart teams and programs, identifying roles and responsibilities, implementing layers of academic support and services, improving social-emotional and behavioral health of students, and creating an inclusive school culture. It details organizational psychology and socially just educational practices and is a handbook aligned with the U.S. Secret Service National Threat Assessment Center guidebook for preventing school violence and with the National Center for School Mental Health Curriculum.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes