¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Minimalist Marketing: How Entrepreneurs and Nonprofits are Reaching Their Audience Without a Marketing Budget (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
260
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780998100746
Categorías

Minimalist Marketing: How Entrepreneurs and Nonprofits are Reaching Their Audience Without a Marketing Budget (en Inglés)

Joe Fontenot (Autor) · · Tapa Dura

Minimalist Marketing: How Entrepreneurs and Nonprofits are Reaching Their Audience Without a Marketing Budget (en Inglés) - Joe Fontenot

Libro Nuevo

S/ 113,53

S/ 227,06

Ahorras: S/ 113,53

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 25 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Minimalist Marketing: How Entrepreneurs and Nonprofits are Reaching Their Audience Without a Marketing Budget (en Inglés)"

Minimalist Marketing is the entrepreneur and nonprofit's guide to marketing that works. "Minimalist Marketing is loaded with solid research and easily digested ideas. Joe gives us a vocabulary and a system to get traction in our marketing." - Jack Allen, PhD, author of The Mindset for Success "As soon as I started reading Minimalist Marketing, I had a hard time putting it down." - Ashley Brooks, PhD, owner of Restoration Counseling "This book should be the go-to guide for anyone wanting to get ahead of the curve when it comes to engaging your customer." - Josh Taylor, Assistant Vice President of Marketing, University of Mobile "If you are struggling to get your message in front of your audience, Minimalist Marketing is the answer." - Francis Jones, owner of KHJ Consulting In Minimalist Marketing, you will learn: The four strategies successful nonprofits and entrepreneurs use to compete against brands with much larger marketing budgets Why the best marketing can (and often should) be a small line item in your budget How to pair the right tools with the right strategies so that you do not spend all of your time experimenting and guessing  

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes