¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Mediated Boyhoods: Boys, Teens, and Young Men in Popular Media and Culture (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2011
Idioma
Inglés
N° páginas
267
Encuadernación
Tapa Dura
Peso
1.10
ISBN13
9781433105418

Mediated Boyhoods: Boys, Teens, and Young Men in Popular Media and Culture (en Inglés)

Mazzarella, Sharon R. ; Wannamaker, Annette (Autor) · Peter Lang Inc., International Academic Publi · Tapa Dura

Mediated Boyhoods: Boys, Teens, and Young Men in Popular Media and Culture (en Inglés) - Mazzarella, Sharon R. ; Wannamaker, Annette

Libro Físico

S/ 468,99

S/ 937,98

Ahorras: S/ 468,99

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Mediated Boyhoods: Boys, Teens, and Young Men in Popular Media and Culture (en Inglés)"

Mediated Boyhoods: Boys, Teens, and Young Men in Popular Media and Culture brings together work from various disciplines that explores the relationships among the everyday lives of boys and such media platforms as television, films, games, sports, music, urban and suburban culture, fashion, young adult novels, Facebook, MySpace, and YouTube. Offering a comprehensive overview of boyhood studies, chapters consider questions about the current state of boyhood as it is represented in the popular media; the ways that boys are influenced by and work to influence popular culture; the ways that popular texts often reflect adult expectations, anxieties, and prejudices about boys and boyhood; and the ways that boys, teens, and young men are often able to reflect upon and to act, sometimes unpredictably, to resist, subvert, or re-imagine and re-create popular culture and media. The volume serves as a companion to Mediated Girlhoods: New Explorations of Girls' Media Culture, edited by Mary Celeste Kearney.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes